Mittwoch, Oktober 03, 2007

YAZ TATILI








Ekim ayinda yaz tatilinden bahsetmemi sakin yadirgamayin. Izmir'den ayrilirken hala yazdi, hala hava sicakligi 31 derece idi.
Uzun süre ayri kalinca beni merak edenler oldu, yorumlariniza da cevap yazamadim, güzel tatlarla gönlünüzü alayim, döndügümü haber vermek istedim.
Yaz tatilim babam-esim, deniz-günes, dostlar-tatli sohbetler kalibi icerisinde gecti. Resimlerden de anlasildigi gibi bol bol pastalar denedim ve simdi üzerimde biraktiklari izlerden nasil kurtulabilirim diye düsünüyorum.
Cesme güzeldi, Izmir güzeldi, tatil güzeldi...simdi sizinle olmak, tekrar mutfak sohbetlerine dalmak da güzel...hosgeldim!

16 Kommentare:

munevver hat gesagt…

Hoş geldin Tata'cığım. Özlemiştik seni. Güzel bir tatil geçirdiğine sevindim. Pastalarla döndün. Hepsi pek güzel. Görüşmek üzere.

Sevgiyle, Nane Limon

tata hat gesagt…

Münevver'cigim, ben de sizleri cok özledim. Yedigim pastalardan size de sunmak istedim, adet ya bos dönülmez tatilden...
Sevgiler

Cafe Gusto hat gesagt…

Merhaba Tata hoşgeldin.Bloğunu gezdim çok güzel ellerine sağlık.sevgiler..

tata hat gesagt…

Sen de hosgeldin Serpil.Tekrar beklerim, senin de keklerin cok güzel, ben de arada bir kahveye ugrarim.
Sevgiler

munevver hat gesagt…

Tata, seni güzel bir oyun için sobeledim. Gelir gelmez; ama, katılmaktan mutlu olacağını düşündüm. Ne dersin?

Sevgiyle,
Nane Limon.

Damak Tadı hat gesagt…

Sevgili Tata'cığım,
Hoşgeldin..Tatilinin güzel geçmesine çok sevindim.Çok da özlemiştik seni ve güzel tariflerini canım.Tekrar aramızda güzel lezzetlerle olman büyük mutluluk.


Sevgilerle kal canım.

tata hat gesagt…

Sevgili Münevver, seve seve katilirim, beni düsündügün icin de mutlu oldum.
Sevgiler

tata hat gesagt…

Sevgili Gül, hosbulduk. Ben de sizleri cok özlemisim, yorum birakamadim fakat tüm yaptigin güzelliklere baktim dün, daha sakin zamanimda tekrar gelecegim ziyaretine.
Sevgiler

NiNo hat gesagt…

ahhh cesme balayimiz :( taaaaaaaaa nerelere gittim iyimi huzunlendim ozledim o gunlerimizi neguzel goruntuler masallah bayildimm

etki alanı hat gesagt…

Ciddi merakta bıraktınız bizi.
Ama sağlıklı ve iştahlı olduğunuzu görünce sevindim.
Rejimde olan bir insana böyle merhaba resimleri konulur mu..
Cııkkk,cık olmadı arkadaşım.
Hemen diyet yemekleri isteğimi dile getiriyorum.
Ve çok özlemiştik.
!!!!HOŞGELDİN..!!!!!

tata hat gesagt…

Sevgili Nihan, bunlar sadece pastalar, Cesme manzaralarini koymamisim iyi ki!
Sevgiler

tata hat gesagt…

Tütü'cügüm, cok özür dilerim, seni düsünemedim. Dönüsüm tatli olsun istedim. Fakat simdi diyet tarifleri bana da uygun düser...bunca tatlidan sonra.
Sevgiler

Papatya hat gesagt…

Hosgeldin Tatacigim :)
Izmirin, Cesmenin missss gibi havasi daha ustundeyken usenmemis de ziyaretime gelmissin, sagol!
Ben de seni ozlemistim...
O yuzden yokken de seni unutmadim ;)
Gorusmek uzere...

Hülya YILMAZ hat gesagt…

Tata'cım hoşgeldin bloguna... Pastalarda gözüm kaldı desem...
sevgiler

tata hat gesagt…

Sevgili Papatya, benim üzerimde Izmir'in kokusu pek kalmadi, fakat sebzelerini yedik bu hafta belki onlar kokmustur!
Sevgiler

tata hat gesagt…

Hülya'cigim, pastalar hala benim de aklimda, hele o en alttaki Concorde yok mu...
Sevgiler