Sonntag, September 17, 2006

MERHABALAR



Son yazimda hastalik ve hastane haberleri vardi. Gecmis olsun dilekleriniz icin hepinize cok tesekkürler. Beklenmedik olaylar her zaman olacaktir, fakat insanin bunu paylasabilmesi gercekten cok cesaret verici.
Izmir'e ucakla birkac günlük ziyaretimden sonra, tekrar Izmir'e, daha dogrusu Cesme'ye dogru yola ciktik. Bun kez Italya üzerinden gemi yolculugu idi.
Ancona limanina gelmeden önce arkamizdan gelen sonra da üzerimizde kalan bir buluta sahit olduk. Hertaraf aniden karanlik oldu ve yagmur basladi. Yagmur hafifleyince tekrar yola ciktik.
Ancona Limanina geldigimizde ise sahane bir gün batimi bizi karsiladi.
Yolculuk iki gün sürdü. Ege denizi herzamanki gibi firtinaliydi, buna karsilik Cesme limani sakindi. devam edecek...

7 Kommentare:

munevver hat gesagt…

Sevgili Tata,öncelikle hoş geldin.Sıkıntılı günler geçirdiniz.Ama babacığının iyi olduğunu bıraktığın yorumdan öğrendik.Özledik seni. Hep güzel günler görmen dileğiyle.

tata hat gesagt…

Tesekkürler Münevver'cigim, ben de sizleri cok özledim. Daha mutfaga girip te yeni birseyler denemedim, bol bol sizin tarifleri not ettim. Hic olmazsa bu arada yazdan kalanlari yazayim istedim.
Sevgiler

Anonym hat gesagt…
Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.
Anonym hat gesagt…

hosgeldin sevgili Tata,

Yazilarini, tatil anilarini merakla bekliyorduk:)

cok optum

ML

tata hat gesagt…

Sevgili Ayfer,
sana ayrica mail yazarim.
Sevgili ML,
Hosbulduk, sükür kavustuk.

Anonym hat gesagt…

Hoşgeldin Tata,döndüğüne ve babanın iyi olduğuna sevindim:))

tata hat gesagt…

Tesekkürler Beyhan'cigim, ben de seviniyorum kavustugumuza.