Montag, Februar 11, 2008

MANTARLI PÜRE

Nedendir bilinmez, bizim evde kereviz pek sevilmiyor. Pisen kerevizi ben ve esim zevkle yerken, kalan bir porsiyonluk yemegi de ne yapabilirim, nasil satabilirim diye düsündüm. Böyle zamanlarda bloglarin yarari ortaya cikiyor.
Sevgili Münevver (Nane ve Limon), blogunda yayinlamisti mantarli püreyi. Patates püresinin icine havuc ve kereviz eklemisti. Ben de kalan porsiyonu ezerek ekledim, üzerine de ayni tarif ettigi gibi kavrulmus sogan, mantar ve maydanozu yaydim, en üstte de bol kasar...harika bir yemek oldu.

3 Kommentare:

Tijen hat gesagt…

Bir fıstığın resmi eklenmiş buralara. Ah ne güzeldir kokusu!
(Ben karbonat kullanıyorum Tata'cığım ve bugüne kadar rahatsızlık duymadım. Yani kendi yaptıklarımdan en azından.)
Bu arada, misafir kabul eder misiniz?

tata hat gesagt…

Tijen'cigim, basimin üstünde yerin var, eger tam zamanini bilirsem?
Sevgiler

Tijen hat gesagt…

Tata'cığım,
E-posta adresini bilmediğim için buradan yazdım. Bana mutfaktazen at gmail.com adresinden yazabilir misin?