Mittwoch, Februar 13, 2008

RENKLI SALATALAR




Bu aralar tatli, pasta, kek gibi ihtiyaclarimi diger bloglardan karsiliyorum. Bir müddet sekerden uzak durmaliyim. Cezali gibi resimlere bakiyorum sadece.
Kendimi salatalara verdim. Renklerin uyumu, sekilleri, tatlari, üzerlerine hazirladigim soslar beni oyaliyor biraz. Ortaya bunlar cikti son günlerde.
Brokoli ile amca kizi karnibahari bir tabaga yerlestirdim. Kirmizi pancara tane kimyon ve bol taze sogan ekledim. Rendelenmis havuca, rendelenmis turpu yakistirdim. Meksika fasulyesine de misir uyar diye düsündüm.
Biliyorum cok faydali ve saglikli hepsi, yaninda bir de tatli olsa...

9 Kommentare:

Damak Tadı hat gesagt…

Ege'cik ne kadar büyümüş maşallah,maşallah..Tata'm bayıldım resimlerinize..Allah tekrardan analı-babalı ve sevenleriyle mutlu mesut büyütsün Ege'ciği..

Salatalara yönelmen sağlık açısından çok iyi olmuş Tata'cığım..Benimde bu tür beslenmeye çok ihtiyacım var..En kısa zamanda gripten kurtulup bende bu tür beslenme yöntemini seçmeliyim diye düşünüyorum..Bu güzel salatalar ve görüntüler için ellerine sağlık canım..

Sevgilerle

tata hat gesagt…

Gül'cügüm, gecmis olsun sana da. Ben de senin pastalarina bakip doyuruyorum kendimi, haberin olsun!
Sevgiler

Anonym hat gesagt…

sevgili tata,
salatalar harika gorunuyor, ellerine saglik, hem guzel, hem faydali tarifler.....
Cok optum
ML

tata hat gesagt…

Tesekkürler ML'cigim, iyi oluyor bazen yemekleri hafifletmek.
Sevgiler

etki alanı hat gesagt…

Sevgili Tata,
Tam bir sağlık sofrası hazırlamışsın..Bunu kendime bir uyarı olarak alıp bir sağlık operasyonuna girmeliyim..Çok kilo aldım çook..
Uzun süredir görüşemedik..Bir uğruyayım dedim,iyi ki uğramışım...
Sevgiler bırakıyorum..
TüTü

tata hat gesagt…

Sevgili TüTü, kilolardan hic bahsetme, nasil geliyorlar, kaliyorlar hic anlamiyorum. Bazen iyi oluyor salatalarla onlari kovmak.
Sevgiler

daimamutfak hat gesagt…

Tık tık...ben geldim..

tata hat gesagt…

Hosgeldin Neriman'cigim, iyisindir umarim.
Sevgiler

etki alanı hat gesagt…

Bir tık tık da benden..
Merhabalar sevgili tata..Görüşemiyoruz..
Ama bu salataları görünce dayanamadım..Muhteşem görünüyorlar ve sağlıklı..
TüTü