Mittwoch, April 26, 2006







ISTANBUL DÖNÜSÜ

Bir haftalik Istanbul macerasi geride kaldi. Sevdiklerimizle beraber olduk, eski arkadaslarla bulustuk, bol bol bahar yasadik, cesitli manzaralara sahit olduk, coook cooook fotograflar cektik, bazilarini da burada sizlerle paylasayim dedim.

Carsi fotograflari Kadiköy carsisindan. En alttaki fotograf Anadolu Kavagindan... Müjde Ar ve hayranlari. Hava bahari gecmis yaz sicagi yapiyor ve sanatcilar kalin giysiler icinde tüm bir gün cekim yaptilar. Aralarda da hayranlarini kirmayip fotograf cektirdiler. Kus Dili adli bir dizi cekiyorlarmis....zor is onlarinki de.

Istanbul hakkinda fazla yorum yapmak istemiyorum, sadece o sehirde yasamayi basaran tüm vatandaslari buradan tebrik ediyorum. Ben köyüme döndüm, cok mutluyum.

Hepinize tekrar merhabalar.

Keine Kommentare: