Freitag, März 10, 2006

BASLARKEN
Sevgili arkadaslar,
uzun zamandir sessiz bir izleyici ve uygulayici olarak yazdiklarinizi takip ettim.Aslinda benim de anlatacaklarim, paylasacaklarim var. Ben de katilayim araniza, ben de yasadiklarimi, gördüklerimi, pisirdiklerimi ortaya koyayim istedim.
Tabii yeni misafir olarak elimde bir tatli ile geleyim dedim. Bilgisayarla arami biraz daha düzelteyim, hemen sizlere Arabische Honigkuchen ikram edecegim.
Kekimin adindan da belli oldugu gibi Almanya'dan yaziyorum, fakat damak tadimiza uygun cok lezzetli ve kolay bir tatli ile geliyorum.
Cok yakinda resim ve tarif geliyor.
Hepinize kucak dolusu sevgiler
TATA

2 Kommentare:

sarah hat gesagt…

Sevgili Tata,

Ilk comment benden olsun o zaman, sana cok basarilar diliyorum (ki kuskum yok), hayirli olsun

guzel tariflerini sabirsizlikla bekliyorum, dikkat sonra Cesme'de belki siparis yapariz:)))))

Cok optummmmmm

sarah

tata hat gesagt…

Sevgili Sarah, tesekkürler ilk yazan sen oldugun icin.
Öpüyorum