Freitag, März 31, 2006















STARNBERG GÖLÜNDE AKSAM ÜSTÜ
Gecen haftalarda grip bizde epey misafir kaldi. Ailenin bir kismi yatarken, diger kismi onlara bakti, sonra ayaktakiler yattilar, yatanlar ayaklandi, ben de herkese bakacagim diye ayakta gecirdim. Tabbi, bu durum tariflerimi de etkiledi. Mutfakta sadece cay ve corba pisti. Bildigim tüm corbalari yaptim, artik baska corba tarifi arayislarina girecektim ki, yavas yavas iyilesti herkes.
Esim de bu yorgunlugu atalim, temiz hava alalim diye beni göl kiyisina gezmeye götürdü. Gercekten de sahane bir manzara vardi. Hava bulutlu ve yagmurlu olmasina ragmen bir bahar ilikligi da hissediliyordu. Karsi daglardaki karlari seyrettim, havanin yavas yavas kararmasini, gercekten cok dinlendiriciydi.

Gölün hemen kiyisinda bir restoranda oturduk. Karsiyakadaki evlerin isiklarini seyrederken hafif bir aksam yemegi yedik. Ben Gnocchi yedim, esim de salata tabaginda kizarmis balik yedi.Yemek güzeldi, kulis güzeldi, saglik ta oldumu daha ne isteriz.

2 Kommentare:

sarah hat gesagt…

Sevgili Tata,
Beni baya gerilere goturdun, 15 sene once Starnberg'e gitmistik :))))

Bende gnocchi yaparim ama 'pâte à choux' ile, beklerim

sarah

tata hat gesagt…

Sevgili Sarah,
Sen bu sene gene bir kacamak yap gel. Daha ne güzel göller var, hepsini gezeriz.